the worst day

27 Nov 2013




si shzwn ni konon nak jumpa then pukul 4.30pm aku dah sampai dah. 15 minit lepas tu tetibe pyka call dia nak datang teman & berhasrat nak jumpa si wan sekali. pukul 5 baru wan & abang dia sampai. mama pun call. mama cakap mama amek pukul 5.30pm. setengah jam je jumpa?! mmm sedehnya :/



suddenly kitorang terdiam. memasing pandang pandang pelik. kitorang tuka tempat sebab tempat yang kitorang duduk tu meja kecik. so kitorang tuka tempat demi abang wan si syafiq ni. aku borak dengan pika, wan borak dengan abang dia. wan tak borak dengan aku pun :( sebab kitorang malu you know! abang dia asyik asyik pandang aku. last last aku cakap dengan abang dia je. dah biasa dah sebab benda ni salu jadi bila dia datang pd dgn abang dia :)



pika cakap dekat wan, wan dah kurus sikit & nampak matang sikit kalau tak macam bebudak je. wan tak bagi respon pun -.- malu ah tuuuuuuuuuuuu. aku pun ajak dia jejalan kat luar. pika pun kene balik. sempat la jugak 3 4 keping gambar. abang si shazwan makan lagi kat mcd. kitorang jalan ke arah coolblog. tengah jalan tu tetibe nampak someone yang pakai baju oren (macam budak ambil kerja sambilan) bila pandang muka dia OMG MEGAT! cepat cepat patah balik. wan pun dah mula takde mood pelik kenapa aku suruh patah balik. aku boleh je lalu kt situ tapi wan tak suka megat. ada ah sebab sebabnya. bila aku cakap dekat dia tu megat, he said


"jom ah kita patah balik. megat memang nak jumpa i"



dengan muka tak puas hati dia tu takut nak pandang. bila da sampai kat depan mcd balik mama call. mama cakap mama dah sampai. padahal baru 5.23pm. janji 5.30pm. so kitorang baru je jalan berdua 15 minit. macamtu?! sekejapnya :/ kalau dalam 15 minit tu kitorang sweet sweet takpe ah jugak ni 15 minit macam hape je. sedeh ah :/ kitorang bye bye dari jauh je sebak siaaaaaaaaaaaa!




nasib baik ada gamba. ok tk ok lain cite ah. janji ade mmm. nasib baik jugak wan sempat bagi baju futsal dia & sempat aku bagi baju aku kt dia. kalau tak?! mmmm btw im still happy being with you even sekejap je. muka you nampak cerah............sikit.





with love, Zura.