insane//

about him again. sorry guys.



omg dia letak gambar ni dekat fb aku? hey gila ke apaaaaa! kalau abah mama kakak abang adik makcik pakcik cousins aku semua tengok macam mana?!! nasib baik sempat aku delete. "nanti you bukak fb tengok gambar i. jangan jerit sensorang pulak" aku ingat dia post gambar dekat fb dia -.- dia kata gambar dia hensem so nak ah jugak apa yang hensemnya kann mm okay hensem. puas hati Encik Shazwan?







yesterday


seharian call wan tak dapat mana dia pergi! finally magrib baru dapat call. bila da dengar suara dia mula ah tu buat suara manja macam tade pape jadi wtf aku takkan cair! bengang lagi ada ah you pergi mana?


"i nak bagitau you semalam tapi i lupa"


at least boleh text guna fon kawan kan? mak ke abang ke ni takkk, hang kl macamtu jeee. bila tanya kenapa tk pick up the fon jawab tk perasan padahal tengah tengok wayang 'ustaz mu tunggu aku datang' oh fuck menyighap seh. aku terus end call pastu aku call balik. 

"you sayang i?"

"sayang sumpah demi Allah i sayang kenapa?"

pastu aku end call lagi. tk lama tu aku text dia 

"jangan call malam ni. jangan buat ss or wtv"

5 minit lepastu aku text lagi

"jangan lupa the inheritors"


sempat lagi eh tengah marah marah boleh ingatkan dia tengok the inheritors pukul 9pm. dia tak reply tak call aku langsung! tak pujuk pun :/ siap aku buat video gedik nak hilang sedih punya pasal nak tengok? ok make sure stop kan lagu ni dulu. 







dapat dengar tak? rasanya macam tak boleh. dulu boleh kot. aku nak mempertahankan ego tapi mm yaa finally aku kalah. pukul 10.47pm aku call and i wish deeply sementara fon pulak dekat atas katil

"wan angkat la angkat la angkat la please please please i miss you"


pap! wan pick up! cepat cepat letak fon dekat telinga & i heard something


"i pun rindu you jugak"


aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! aku menjerit lepas dengar words tu aku tak tahu pulak aku akan menjerit! pap! tetibe end call. eh bila masa aku tekan end call? cepat cepat aku call balik. he said


"dah la jangan menangis"

"takkk la"

" you terharu sampai rasa nak keluar air mata, betul?"

then i said i wnna end the call tetibe dia cakap

"you tunggu pukul 12 i call. kejap je lagi sumpah kejap"

lepas tekan end call aku sengeh sengeh macam orang gila dari pukul 10.49pm sampai pukul 12 haha gila tak gila aku senyum sensorang and and and and aku cakap sensorang kat diri aku


"i cant believe it i cant believe it he said to me like that!"

"sumpah aku tak caye dia cakap dia pun rindu aku jugak"

"tak tak tak kau kene percaya zura dia dah pun cakap dia rindu kau"

"oh no! i cant believe it!"

"you know wht?! aku akan sengeh sengeh macam orang gila sampai pukul 12?"

"tak tak tak aku tak gila"

"kenapa aku menjerit dekat dia? then kenapa aku tiba tiba letak?

"ya ya ya ya i cant believe wht he jst said to me jst now"


pukul 12 wan pun call and i still senyum macam kerang busuk! oh my apa dah jadi dgn aku ni. suddenly dia bersuara...


"sebenarnya i nak cakap i tahu you rindu i, i pun rindu you tapi bila i dgr suara you i pun cakap i tahu pun i rindu you jugak"


act aku tak faham apa dia cuba katakan but i try hahah nampak sangat dia pun nervous for the first call tadi. dia pun tak faham apa yang dia nak cakap sebenarnya.


"kenapa you letak fon masa you jerit tadi?"

"entah la i jerit pastu i tengok tetibe dah mati maybe sebab dah terkejut sangat you cakap you rindu i then i pun tertekan end call"

"i pun pelik pastu i senyum sensorang"


haih shazwan, perli i ke? haha actually dia pun sengeh sengeh macam orang gila jugak lepas end call. see? sama lagi kitorang kan?


"i tahu you kalau marah takkan lama punya"


"you pulak kena minta maaf dekat i asyik i je"

"sayanggg i minta maaf"

"taknak gedik sangat"

"i minta maaf"

"tanak garang sangat"

.......


"okay okay okay i da lama maafkan pun"

"i tahu masa you jerit tadi tu"


shit jangan ah ungkit -.- malu ah sumpah malu. penat je ingatkan dia tengok the inheritors tapi dia tak tengok pun. dia busy dgn hal dia.



with love, Zura.