semua tentang kita


dia selalu buat aku KETAWA. meraban. menyanyi. SANGGUP tidur sampai pukul 5 pagi TANPA buat sleeping call. selalu keluar mlm tapi BALIK AWAL semata mata nak otp dgn aku. selalu cakap dia RINDU aku and nak jumpa aku. selalu hantar TEXT before tidur. selalu bacakan doa and menyanyi sebelum TIDUR. penat macam mana sekalipun, dia CUBA juga nak otp dgn aku. kredit takde sanggup CARI JALAN nak topup. janji dapat otp. selalu BERSUSAH PAYAH nak jumpa aku walaupun dia tahu bykRISIKO. tapi tu semua DULU...........sekarang? sebaliknya ):


kenapa sekarang SUSAH sangat aku nak ketawa bila dgn dia. PERCAYA dia. kenapa? dia jujur dgn aku tapi aku dapat rasakan ada something yg dia SOROKKAN daripada aku. okay, FIRST TIME aku update blog dalam keadaan MENANGIS. terima kasih. aku bangun je tidur aku mesti TERMENUNG and rasa sedih. padahal malam tadi dia buat aku KETAWA. aku tak rasa kitorang akan kekal. hmm korang yang CANTIK cantik tuu. suka lah kan aku cakap mcmni? nanti korg ade CHANCE nak tackle dia. kan? aku dah cuba jadi mcm dulu. tapi bila Allah TUNJUKKAN satu per satu apa yg dia buat dkt blkg aku selama ni, aku TAKUT nak jadi mcm dulu. aku takut semua ni sia sia. dia pun skrg dah TAKNAK jumpa aku. dia dah boring dgn aku kot. aku nak dia berubah. aku nak dia tinggalkan semua benda BURUK yg dia pernah buat dlu. mungkin korang kata aku and dia sweet. tapi bagi aku tak pun SEBENARNYA. setiap hari aku kena lalui hari derita dgn dia. KENAPA aku kena lalui semua ni?


orang kata byk DUGAAN tandanya Allah cuba nak uji kita. nak tgk SEJAUH MANA kita bole sabar dgn pasangan kita. and mungkin boleh KEKAL sampai bila bila. betul kee? i hope so. dia kata aku selalu SALAHKAN dia. tak semua. ada salah aku juga tapi mula MULA yang buat hal siapa? aku tahu, antara KORANG semua ni ada rasa KESIAN dkt aku and ada rasa HAPPY bila aku dgn dia mcmni. 

p/s : yang suka sangat dkt bf aku tu godalah dia lagi sampai dia melting kat korang semua. bitch.