love may be?

31 may 2013 genap 7 months kita kenal. yeah mcm korg tk tahuuu shazwan ni kan suka buat surprise yang mengarut :) haha kebetulan mlm tadi aku kena call dia. selalu dia yang call. tahu tak, aku call dia and aku tak cakap hello pun. aku call aku diam. entah tak tahu kenapa. dia pun diam. tiba tiba dia terus menyanyi. rap dia semua bagai and dia wish happy anniversary okay surprise gileee. opsss mlm tadi tak gaduh pulak xd

then lebih setengah jam dia cerita pasal ex dia. kelakar ada sweet ada semua ada. untung ah sweet. jelous? LANGSUNG TAK. jelous sbb dorg sweet sgt )': hahaha cerita lama lagipunn. setiap org mesti pernah rasa saat bahagia bila dgn ex kann? so apadahal beb? aku pun ada sweet jugak dgn ex aku dlu hahaha.

 yang penting sekarangg aku bahagia dgn shaz and dia bahagia bila dgn aku. bila ahh nak jumpa dia ni hmmm dah nk dkt 3 bulan dah ni. selamanya tak jumpa? shazwan marah kalau aku ckp mcmtuu. ya ya ya bak kata aku "ada hikmahnya" and shazwan guna ayat tu untuk nasihatkan aku balik. hahaha. 


apa yang aku suka sangat dgn si gemok buncit ni? 
mata dia hmmm cantik sangat ): pipi dia tembam sangat ): his lips ouchhh sexy beby :* hahaha. perutnya yang buncit tuuu awwwwww :* haha tade ah buncit sgt actually. yang paling pentingg kuku dia yang tak pernah nak panjang tu hahahaha. okay okayy perangai dia. suka kucing. like me :) then, he never give up what he wants. kelakar. seorang yang tak berkiraa. simple maybe? sangat mengada ngada. anak mak kannn hahaha. suka buat surprise. suka meraban. yang paling aku suka sekali, dia tak peduli apa org sekeliling cakap pasal dia. lagi satuuu, dia tak kan biarkan aku buat benda tak baik. kalau dia buat takpe sbb dia tak nak rosakkan aku (okay terharuu) jap jap jap ada lagi. dia menyanyi dalam keadaan mengantuk. ohsem beby ouch :* 

apa yang aku paling takut bila dgn dia?
dia mula marah mungkin. dia mula jelous tak tentu pasal maybe. paling aku takut eh? hmm hmm hmmm bila ramai perempuan goda dia. hey girlsss, please k please. dia dah ada girlf. nak kawan jangan lebih lebih. teman tapi mesra? otak hangggggg.

apa yang aku paling tak suka pasal dia?
overnight dgn kawan kawan dia -.- lepak kedai makan pergi............ seterusnya, bawak motor macam haremmm. mati kat jalan raya tu sia sia je -.- ambil something yg bahayakan kesihatan dia. lepastu lepastuu apa lagi eh? haa oh yaaa. dia malas belajar. seriously dia memang pandai tapi asyik berangan kt kelas ponteng sana sini memang ah. result pun mcm haremmm -.- btw shazwan, i dah tgk result pertengahan tahun you. ada peningkatan tapi yg membuatkan ranking you jatuh sbb you TH 3 subjek. i harap trial nanti you buat ah betul betul. ingat masa depan k shazwan.


idky aku suka sangat sebut nama penuh dia. hahaha maybe kawan kawan dia panggil dia Wan, Ayam, Jambu or wtv tapi aku suka sangat panggil dia Shazwan. aku jee yg panggil dia dgn nama tuu. cikgu tu lain cerita la brader -.- pen off ////

p/s : i tahu PMR you at least 3A. kata nak masuk kolej vokasional kann? kalau nak stay dkt sekolah Batu Muda tuuu, memang tak jadi apa ah you lepas ni. fikir masa depan Shazwan. fikir.