sabrina & hisham. aiman & iera. azrul & ain. nisaa & kashfan. fatin & mino. jaja & izz. yang takde dlm gambar, pyka & mel. afiqah & daus. alyn & haidir. ikhwan & emaa. #top 10 sweet couple. 16 of 20 of them are my friends. 14 of 20 of them are SDASA's students. they love each other. hm okay aku jelous gilee. korang boleh jumpa selalu. sweet together. lepak sama sama. hmm aku bila lagi? shazwan jauh. jumpa jarang. gaduh selalu. text jarang. otp selalu. disebabkan korang kawan aku. korang jaga ah hati masing masing. selagi korang masih dekat.jangan ah gaduh gaduh. aku tahu semua kawan kawan aku baik. setia. even korang nakal (lelaki) tapi dgn gf korang still baik kann? yeah, thats my friends :) korang kan cantik (perempuan) jangan ah layan lelaki lain or cuba cari lelaki lain taww. jangan mcm aku. gaduh pun sbb salah aku juga.
 #sorry curi gambar hihi.




 what the hell is that? he is mine. okay stop. 

to shazwan :
masa i copy gambar ni dari folder kita, fuh rasa nak nangis pun ada. banyak sangat gambar kita. banyak sangat kenangan kita masa tuh. lepas dah dua bulan tak jumpa ni hm sedeh :/ rindu jee. you selalu cakap "you rindu i eh sayang?" hey mestilah ! tahu la kann you tk rindu. tahu la kann you dh boring. tapi hm :/ "you rasa kita kekal tk?" kita selalu cakap macam tuh. why eh? "you nak break tak?" "taknak" "i nak kekal dgn you" youuuu jgn tanya soalan tu lagi pleasee :/ kita selalu gaduh benda yang tak patut kita gaduh. twitter, facebook, instagram. hm even i layan semua tu i setia tawww. you tu you tuuu selalu dgn perempuan. i tahu you setia tapi hm :/ setiap kali i keluar mesti i mesti pakai you punya gelang. i tidur atas katil mesti i pegang you punya teddy. i buka almari mesti i sentuh you punya cap. setiap kali i nak pilih baju, mesti i sentuh you punya varsity. i takut nak pakai. nanti i menangis. gelang you buat untuk i tuu, i pandang je. sbb kalau i pakai i asyik ingat you. gambar you, i tak tengok sbb i rindu you sgt sgt. kita pun dah jarang skype. kita otp asyik sleeping call. why? boring? k. no more text before tidur. why? takde lagi baca doa before tidur. why? i rindu mata bulat you taww. okay i syok sendiri. 


you tak nak and takkan sebut perkataan "break" sbb you nak kita kekal kann? you tak suka buat i menangis sbb you nak kita happy kann? iloveyou mok.