yesterday 09122012


macam tak percaya dapat jumpa w semalam :) tahu lah kann aku tak pernah jumpaa dia. masa aku baru turun kereta aku dah nampak 2 org lelaki masuk mcd. even dari belakang pun aku yakin 100% tuu w dgn abg dia ! haha rupanya betul tu dia :3 hebat tak aku? haha mestilahhhhh :p mula mula segan pastu lama lama okay laa. aku rasa macam baru seminit jumpa dia ! sekejap kann rasanya? yeahh tu la yg aku rasa.

sejak aku kenal A aku dah taknak mana mana lelaki. tobek tu lain cerita laa brooo -.- entah la taktao la kenapaa tapi nasib tak menyebelahi kitorang tahan 3 bulan je. aft aku break dgn dia, ada la jugak lelaki lain aku couple. aku byk la tahu pasal dia lepas kitorang break. kitorang jd kawan biasa and sometimes mcm kawan rapat. sebab kadang kadang probs kitorang share together. dia lain. dari segi ketinggian pun kita tahu yg lelaki setinggi dia tak ramai tinggi mcm dia. bila lama lama kawan dgn dia, rapat dgn dia, sayang aku dkt dia kurang. aku pernah berfikir 'kalau dia mintak couple balik punn tak mungkin sama mcm syg aku kt dia dulu sbb syg aku tu muncul bila aku dgn dia waktu dulu bkn skrg' aku tak sangka dia bole mintak couple balik dgn aku andddd aku pun taktao kenapa aku terima padahal dia cuma kawan yg aku rapat. now sayang aku dkt dia  cume skdr kawan rapat. kalau dia mintak tolong aku bole tolong. yeahhh sama mcm tobek jugak. and aku pun da lama sedar kitorang sebenarnya ada bau bau bacang ///

semakin lama aku kenal w, aku makin serious dgn dia. sebab dia bole buat aku lupa pasal A tapi aku taknak lepas aku takde pape relay dgn A, A da tk rpt dgn aku mcm biasa. aku percaya benda tu tkkan terjadi. aku percaya kitorang bole kwn mcm biasa. sekarang aku tk berharap lagi dgn dia tp aku cuma berharap dkt w. org kedua yg aku berharap, tobek. aku berharap dia terima aku jd adik dia balik.