assalamualaikum.


good morning to my fellow friends. eh tak tak takk, selamat tengah hari kawan kawan :) berdirinya saya di sini. eh tak tak tak duduknya saya di sini sambil menaip :) i would like to share with you guys about someone special in my life. he's newbie in my heart maybe #peace

mula mula kenal dia seorang yang periang. banyak ceritaa. mula mula otp pun dia dah cerita mcm aku ni kawan dgn dia 10 tahun je. dia ni budak olahraga. dia ni kalau penat otak dia tak boleh berfungsi dgn baik. menggileeeee je. haha masuk air dohh. bile dia tengah syok cerita pastu tetibe dia takde idea nak ckp. dia mesti ckp 'blurr blurr'. tah hape hapeee tahh. tu reaksi dia bila terlalu penat la. dia ni rajin topupkan aku. ade la jugak dalam 15 kali. lebih kurang laa. dia ni dah lama tunggu aku. banyak kali mintak couple tp ade je alasan aku. haha kesian kann? setiap malam mesti dia nak otp dgn aku. tak kira la mase tu dia tgh busy dgn kawan dia ke ape. yg penting mesti kena otp. siap buat super saver lagi tuu. rajin kan dia? aku jarang buat super saver ni. kadang kadang je. kesian dia. kdit abes sbb aku jee. dia ni kelakar taw. pastu dia ni seorang yang kuat. dia kata dia akan dapatkan apa yang dia nak. aku suka orang yg berprinsip mcmtu. setiap kali lepas otp, mesti dia text wish good night lepastu setiap pagi text wish good morning. sweet kan? dia mungkin tak sehandsome orang lain tapi dia comel. dia mungkin tak sehebat orang lain tp dia cuba menjadi hebat mcm org lain :) dia banyak menangis sbb aku? errr yang tuuuu tanya la dia. dia suke menyanyi macam org gile. kalau boleh semua org nak dgr dia nyanyi. bingit telinga aku dgr dia nyanyi kuat sangat. kuat gela ah dia nyanyi. dia ni jugak seorang rapper. dia ni kann ramai peminat. ya ya ya orang yg bertalented ni kan ramai org suka.

dia kata aku suka membebel. sekarang kalau nak membebel je dia dah tahu dah ape yg aku nak bebelkan. dia suka ajuk ape yg aku ohh. aku suka marah dia tapi dia tak pena marah aku. dia ckp baik baik lagi ade la. kitorang pena jumpe sekali je. dia datang port dickson semata mata nak jumpa aku jee. lagi satu perangai yg aku suka pasal dia. dia berfikiran jauhh. dia kata kalau ada impian tu biar ada impian yg besar. dia sama mcm lelaki lain. cool. jd baran kalau dah terlalu bengang. lupa orang lain bila main game & bola. dia tak pena marah aku lagi. sikit sikit ade la. andd dia mcm lelaki lain jugakkk, cool. kitorang kawan dah sebulan 11 hari. skrg bkn kawan lagi :) aku redha kalau dia tak ditakdirkan untuk aku tp aku nak org selepas aku tuu bole jaga dia. 

#aku tak banyak ckp dgn dia sbb aku lbey suka dia bercerita berbanding aku bercerita. hihi peace.